Monday 2 January 2017

GUERLAIN MÉTÉORITES PERLES DE LÉGENDE


Nagyon régóta vágytam már egy Guerlain Météorites púderre, tulajdonképpen hosszú évek óta szemezgetek ezekkel a csodás illatú pasztell gyöngyöcskékkel, ám őszinte leszek, eddig az ár mindig visszatartott. Éppen ezért nagyon boldog voltam, amikor tavaly karácsonykor ajándékba kaptam a 2016-os ünnepi kiadás Perles de Légende darabját. Az elmúlt hetekben ezt a kis csodát teszteltem, és arra gondoltam, egy rövidke beauty bejegyzésben Nektek is elmesélem a tapasztalataimat.
A csomagolás és kivitelezés abszolút hozza a Guerlaintől elvárt maximális tíz pontot, gyönyörű, mint minden termékük, az illata pedig egyszerűen fantasztikus. Legszívesebben állandóan szagolgatnám, annyira finom és púderes, esküszöm Nektek, még parfümként is szívesen viselném magamon.  A bűbájos dobozkában három különböző árnyalatú és méretű - picit nagyobb mentazöld és pasztellrózsaszín, valamint apró, aranylóan fénylő bézs - gyöngyöcskék lapulnak, valamint találunk benne egy szivacsot is, ezzel kell majd felvinni a terméket az arcbőrünkre.  A színeknek egyébként utánaolvasgattam egy picit, és a hivatalos tájékoztató szerint a pink árnyalat friss hatást kölcsönöz az arcnak, a zöld golyócskák gyengéden korrigálnak, míg az arany finom, alig észrevehető csillogást ad a bőrnek. Na de lássuk, nálam hogyan működött mindez a gyakorlatban :) 


Őszinte leszek, először egyáltalán nem néztem néztem meg, hogyan is kell használni, csillogóan szép volt, így elkezdtem highlighterként alkalmazni. Elég hamar kiderült, hibásan teszem. Emiatt az első hét végére már majdnem lemondtam róla, szomorúan konstatáltam, hogy közel se hozza a várt reményeket, így félre is tettem. Aztán gondoltam egyet, és elolvasgattam, hogyan is érdemes használni, majd újra elővettem, ismét kipróbáltam, és mára az egyik kedvenc sminktermékem lett, el se tudnám képzelni, hogy ne használjam minden egyes nap. Szóval az mindenképpen fontos tanulság számomra (nem vagyok egy gyakorlott sminkguru ugyebár), hogy simán előfordulhat, hogy korántsem a termékkel van a gond, hanem a nem megfelelő használatával. Nos, ma már azt mondom, szerintem ez egy igazi kis csoda. Világ életemben imádtam a finom porcelán hatást az arcbőrön, s nekem ez a termék pontosan ezt nyújtja: csodás fénye van, selymesen és egyenletesen ragyogóvá varázsolja a bőrt, miközben nem sárgás, nem rikítóan fehér és nem is művin csillogó. Igazán természetes, nehezen definiálható, de tényleg gyönyörű hatást kelt.  Én a sminkelés végén használom, megfelelő előkészítés és alapozás után. Finoman megrázom a kis üvegcsét (sajnos tényleg óvatosan kell, mert a gyöngyöcskék könnyen porlanak), majd a szivaccsal apró, ütögető mozdulatokkal viszem fel a már púderrel fixált alapozóra. Külön öröm, hogy egyáltalán nem színezi el az sminket. Mégis a legjobb benne, hogy felvitel után szinte alig észrevehető az új réteg, ugyanakkor valahogy tartósan szebbé és finomabbá teszi a sminket, és igazán csodás finisht eredményez. Finom kis extra, amire meglepő módon sokkal-sokkal többen felfigyelnek, mint azt előzetesen gondoltam volna. Biztonsan beszerzek majd belőle egy újabbat, ha elfogy, bár elég tartósnak ígérkezik, nagyon kiadós, 2017-ben eddig minden nap használom és szinte alig észrevehető a fogyás :)

No comments:

Post a Comment

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...