Friday 11 December 2015

KARÁCSONYI NYEREMÉNYJÁTÉK A ROWENTÁVAL


Sziasztok!

Ma egy szuper karácsonyi nyereményjátékra invitálunk benneteket, amellyel egy ROWENTA EXPERTISE BRUSH ACTIV’ NANO SMART hajformázót nyerhettek. Ez a készülék egy teljesen új szárítási rendszert alkalmaz, és professzionális minőségű hajformázást tesz lehetővé otthon. A hajformázó ionerősítővel is el van látva, amely dúsan ragyogó hajat eredményez. Segítségével könnyedén beszáríthatjuk a hajunkat, de lehet egyenes, hullámos, vagy akár enyhén göndör is a végeredmény. 

A készüléket volt szerencsénk nekünk is kipróbálni, ezért ebben a posztban megmutatjuk, hogyan használhatja majd a szerencsés nyertes a hajformázót, de természetesen ennél azért jóval több felhasználási mód létezhet, mi most csak egyet fogunk bemutatni nektek. 

Hi Dolls,

Today we invite you to a fantastic Christmas Giveaway, in which you can win a ROWENTA EXPERTISE BRUSH ACTIV’ NANO SMART hair styler. This product has a brand new drying mechanism which lets you create a professional looking hair style at home. It also has an ioning system which makes the hair look shiny and healthy. Whit the hairstyler you can make straight hair or curly, whatever you like. 

Luckily we could try the product and we’d like to show you in this post, how easy it is to create a look with it, and how the winner can use it. Of course there are many possibilities, but we show you ony one in this article. 

HOGYAN KÉSZÍTS LAZA HULLÁMOKAT A ROWENTÁVAL
- CURLY HAIR WITH ROWENTA -


Mostanában a hullámos frizurát szeretem a leginkább. Ez valószínűleg azért van, mert eléggé vékonyszálú a hajam, a hullámok viszont adnak neki egy kis plusz volument, amitől dúsabbnak hat. Évek óta göndörítem mindenféle módon, de most nagyon kíváncsi voltam, hogy a Rowentával milyen lesz a végeredmény. Nos...lássuk! :)

Hajmosás és balzsamozás után kifésültem a hajamat, majd a tincseket egyesével a Rowenta hajformázóra helyeztem. A termékhez kétféle fej tartozik, egy kisebb és egy nagyobb kefe, én a kisebbiket választottam a frizura elkészítéséhez. A készüléken az egyik gombbal bekapcsoltam a meleg levegő fújást, amivel szárítja a hajat, míg egy másik gomb segítségével elkezdtem felcsavarni a tincseket. A tincsek két irányba is tekeretők, két gomb közül az egyik balra forgatja a kefét, a másik pedig jobbra. A hajformázó használata egyébként nagyon egyszerű, végre nem kell egyszerre egyensúlyozni a hajszárítóval és a körkefével, hiszen ezek most egy készülékben megtalálhatók. Visszatérve a frizura elkésztésére, minden tincset végigszárítva és becsavarva az eredmény egy laza, hullámos frizura. Voila! :)

Nowadays I prefer wavy hairstyle, because my hair is very thin and by waving it, it gets a little extra volume. I have tried several technics during the years and I was very curious how this Rowenta product works. Well, let’s see! :)

First I washed my hair and put conditioner on it like I always do. Than I put my hair lock by lock on the styler. There are two different heads for the styler, I used the thinner one this time. I turned it on to blow hot air, and than I activated the brush, to curl my hair. It’s so easy to use, and it is so comfortable that I didn’t have to hold a hairdryer and a brush at the same time. Curling every locks the result is naturally wavy hair. Voila! :)


+1 FRIZURA TIPP
 +1 HAIR TIP 


Végül jöjjön még egy egyszerű frizura tipp. Mivel én nem festem a hajam, illetve a hossza sem változik  már évek óta, gyakran megunom, ezért sokszor keresek különböző frizuratippeket, melyeket könnyű elkészíteni, de mégis más lesz a végeredmény. Persze ilyenkor egyszerűbb lenne elszaladni a fodrászhoz egy gyors vágásra vagy festésre, de pontosan tudom, hogy utólag megbánnám (volt már ilyen hajvágásom). Szóval inkább kísérletezek új frizuratippekkel. Ma egy félig feltűzött frizurát láthattok, szerintem nagyon egyszerű, és csak hullámcsatra, hajgumira és egy kis hajlakkra lesz szükségetek.

Először a fejtetőn összefogjuk a hajunkat úgy, hogy oldalt hagyjunk szabadon tincseket. A következő lépésben ezeket a szabadon hagyott tincseket áthúzzuk a hajgumi fölött, majd a copf alatt átvezetjük, és egy hullámcsattal megtűzzük. Ezt megcsináljuk a másik oldalra is, és már meg is kapjuk a végeredményt. Én mondtam, hogy nagyon egyszerű lesz. :) A végén egy kis hajlakkal fixáljuk, ami nekem különösen fontos, mert rengeteg a babahajam, amik össze-vissza mászkálnának.

Finally I have one more tip for you. As I don’t color my hair, and usually it has the same length, I easily get bored of it, so I regularly look for hair tips to make it look a little different. I know it would be easy to go to a hair dresser to cut or color but I know I would regret it, so I’d better try something at home. This time I created a half-pinned style, which is very simple, easy to make and you only need a pin, a rubber ring and some hair spray. 

First hold your hair on the top of your head so that there are some locks staying out on the sides. Next you have to pull these free locks over the rubber ring and drive them under the tail and pin. Do it on both sides and you’re done! I told you it’s easy. Finally fix it with hair spray. It’s very important for me because I have lots of baby hair and they couldn’t stay stable. 



NYEREMÉNYJÁTÉK
- GIVEAWAY - 
A nyereményjátékban a Rowenta és a Style and Blog Facebook oldalainak követői vehetnek részt. A részvételhez írjátok meg a Facebookon a bejegyzéshez tartozó fotó alá kommentben, hogy melyik frizurát próbálnátok ki inkább, a hullámosat (1), vagy a feltűzöttet (2). A nyereményjáték 2015. december 14-ig tart, erdményhirdetés 15-én. A készüléket a nyertes még karácsony előtt megkapja, így bekerülhet a karácsonyfa alá. :)
Sok szerencsét mindenkinek!

Followers of Style and Blog’s and Rowenta’s Facebook pages are allowed to participate in the giveaway. Write under the picture in comment which hair style do you prefer: (1) wavy or (2) pinned. The giveaway ends 14th December 2015. The winner will receive the product before Christmas so it can go under the tree. :)
Have luck!

***

1 comment:

  1. A Rowenta facebook oldalán nem találtam a játék leírását.Így ott meg se osztottam.

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...