Monday 16 November 2015

HELYEK, MELYEKET ÉRDEMES MEGLÁTOGATNOD, HA OLCSÓN VÁSÁROLNÁL

I. IMPRESS FASHION 
- TRENDI RUHADARABOK SZUPER ÁRON -
1. Impress Fashion pulcsi (3990 HUF) és kabát (11 990 HUF) // 2. Pulcsi (3990 HUF) // 3.  Táska (4990 HUF) // Impress Fashion barna és bézs pulóverek (3990 HUF/darab)

Körülbelül pár hete, még budapesti tartózkodásunk idején, egy Ikea-látogatás nyomán fedeztük fel a budaörsi Trend2 bevásárlóközpontot. Mivel vasárnap is nyitva tart, felkeltette érdeklődésünket, s az egyik esős hétvégén útnak is indultunk egy kis nézelődésre. Bár eredetileg nagykereskedőket várnak szeretettel, úgy döntöttünk, teszünk egy próbát és meglessük a kínálatot, árakat, minőséget. Azt pedig már biztosan Ti is láttátok a korábbi outfitekben, hogy nem távoztunk üres kézzel :) 

A bevásárlóközpont maga egy kisebb plázához hasonlít: elsősorban (női) divatruhákat, kiegészítőket, táskákat, cipőket, némi bizsut, kevesebb lakberendezéssel és dekorációval kapcsolatos terméket forgalmazó üzleteket találtunk. Abszolút favoritunk az Impress Fashion lett, ahol rengeteg letisztult, egyszerű, stílusunkhoz és az aktuális trendekhez is passzoló ruhadarabot találtunk, elképesztően jó áron. Több basic kötött pulcsira is lecsaptunk, melyek darabját mindössze 3990 forintért szereztünk be, de hosszított mellényt találtunk 5990 forintért, csodaszép bézs kabátot 8990 forintért és tündéri kis táskákat 4990 forinért. A ruhadarabok ráadásul Olaszországból származnak, és tényleg szuper minőségűek. Bár valóban vásárolnak kereskedők is (ennek köszönhető, hogy a vidéki üzletekben vagy éppen a WestEnd alsó szintjén ugyanazok a termékek sokszoros áron kerülnek forgalomba), magánszemélyeket is kiszolgálnak, velünk szuper tündérek voltak, nagyon kedvesek és segítőkészek az eladó lányok. Ráadásul az Impress friss árukészlete érkezés után szinte azonnal Instagramon és Facebookon landol, így online is egyből értésülhetünk az újdonságokról. Ahogy láttuk, most például rengeteg pihepuha karácsonyi pulcsi érkezett, úgyhogy hamarosan mi is tervezünk egy újabb látogatást.

1. Impress táska ( 4990 HUF) // 2. Pulcsik (3990 HUF / darab) // 3. Mellény, pulcsi, nadrág és táska // 4. Bézs kabát (8990 HUF)


II. CIPOFALVA.HU 
- AZ ONLINE CIPŐBIRODALOM -
1. Cipőfalva mustársárga bakancs (8990 HUF) // 2-3. Térd fölé érő csizma (14 990 HUF) // 4. Converse fekete vászoncipő (17 990 HUF)
Már régóta szemezgetek a Cipőfalva webshoppal, ugyanis ahogy látom, az üzletekben is fellelhető, aktuális és trendi cipellőket kínálják, a boltokban megszokottnál jóval kedvezőbb áron. Már tavaly télen is kacérkodtam a gondolattal, hogy rendelni kellene, ugyanis az interneten fellelhető vélemények és aktív Facebook közösség nyomán biztonságosnak és jónak tűnt az oldal, ugyanakkor tartottam tőle, hogy az alacsonyabb ár gyengébb minősséggel párosul majd. Végül, mikor megláttam, hogy - az előző outfitemben is szereplő  mustársárga bakancs - akkor még akciósan - mindössze 6700 forintért érhető el, úgy döntöttem, eljött az én időm. Szóltam Panninak, s az akciókat is kihasználva leadtuk rendelésünket, izgatottan várva a csomagot. 

Nagyon hamar, mindössze pár nap elteltével csengetett is a postás, a kapott csomaggal pedig azonnal belopta magát szívünkbe az oldal. Az említett bakancs még szebb volt, mint a képeken, belül pedig elképesztően puha. Panni térd fölé érő csizmája szintén nagy sikert aratott, kifejezetten jó minőségű, úgyhogy mindketten nagyon elégedettek voltunk. A kínálat most is bőséges, szinte minden szín, fazon és stílus megtalálható a webáruházban, ráadásul kifejezetten kedvező áron. Emellett elérhetőek jól ismert és népszerű márkák is, így például Converse, New Balance, S.Oliver cipőket is találni. Érdemes nézelődni, nekünk nagyon bevált, így gondoltunk, szólunk Nektek is, hátha épp Ti is téli lábbelit vadásztok :) 


III. ALIEXPRESS.COM 
- AZ OLCSÓ ÉKSZEREK LELŐHELYE -
Aliexpress csillogó nyakláncok: 1 // 2 // 3 // 4

Valószínűleg sokaknak nem kell bemutatni az angol nyelven elérhető hatalmas Aliexpress webáruházat, mely szuper olcsó és viszonlyag könnyen használható. Az oldalon elérhető termékek Kínából érkeznek, így körülbelül 4-6 hetet kell várni rájuk, valamint általában minimum 10 dollár értékben kell rendelni ahhoz, hogy ne kelljen fizetnünk a postázásért. Talán ez a két említésre méltó hátránya van csupán az Aliexpress-es rendeléseknek. Ha viszont van időtök türelmesen várni, beszéltek egy picurit angolul és szívesen nézelődtök akár órákat a neten, garantáltan imádni fogjátok az oldalt.

Több százezer termék közül válogathattok: ruhákat, cipőket, táskákat, kiegészítőket, de akár lakásdekorációs termékeket, párnákat, sőt, még vetőmagokat is hatalmas választékban találtok. Mi elsősorban ékszereket szoktunk rendelni, kisebb - nagyobb nyakláncokat, gyűrűket, karpereceket. Az oldal sajátossága, hogy ha elegendő időt szánunk a keresgélésre, akár a Bijou Brigitte, H&M és Zara legújabb ékszercsodáihoz hasonló darabokat is találunk. Ezen a ponton kell viszont megemlítenünk, hogy rengeteg hamisítvány is elérhető az oldalon, melyeket érdemes kerülni. Előfordulhat, hogy egy designer darabra kísértetiesen hasonlító óra végül sajnos Michael Kors felirattal érkezik, holott a hirdetésben nem közölnek erre vonatkozó információkat, de nem eredeti Hunter, Converse és Nike cipők és csizmák hada is elérhető az oldalon, melyek megrendelését szintén nem ajánljuk. Egyrészt a hamisítványok helyett rengeteg szép, csupán stílusban hasonló terméket találtok kedvező áron a piacon, másrészt, tudnotok kell, hogy ha vámkezelés során kibontják a hamisítványt tartalmazó csomagot, automatikusan eljárást indítanak, s címzettként elég valószínű, hogy kihallgatnak majd.

Ez persze nem jelenti azt, hogy félnetek kellene az oldaltól. A több százezer csodaszép termék közül csak néhányra igazak a fentiek, az esetek többségében nem lehet gond. Mi például több tucat csodaszép statement nyakláncot rendeltünk már, sokkal olcsóbban, mint amennyiért itthon elérhetőek.
Tipp: ha csillogó statement nyakékekre vadásztok, érdemes a "crystal" "statement" "necklace" "bib" "oversize" "rhinestoned" stb. keresőkifejezésekkel próbálkozni.

Aliexpress ezüstös nyakéket: 1 // 2 // 3 // 4 



IV. SHEIN.COM
- KINCSEK A TÁVOL - KELETRŐL - 
1. Sheinside kabát (kb. 9000 HUF) // 2. Sheinside fehér blúz (kb. 4000 HUF) // 3. Farmernadrág (kb. 6400 HUF) // 4. Púderrózsaszín dzseki (hasonlók itt)
Évek óta nagy rajongói vagyunk az időközben Shein-re keresztelt webáruháznak, rengeteg outfitünkben szerepelnek innen rendelt ruhadarabok, így nagyon sok kérdés is érkezik hozzánk az említett oldallal kapcsolatban. Nem titok, a termékek többnyire kínai darabok, ám ár - érték arányukat tekintve kifejezetten szuperek. Sajnos egyszer - kétszer előfordult már, hogy belefutottunk egy nem jól megválaszott, kép alapján jónak, valóságban nem túl minőséginek tűnő ruhadarabba, de ezt a néhány esetet leszámítva összességében nagyon jó tapasztalataink vannak. S ma már azt is tudjuk, hogyan kerüljük el ezeket a mellényúlásokat :)

Elsősorban pulcsikat, kabátokat, pólókat, topokat szoktunk rendelni, ritkábban szoknyákat és nadrágokat is vásároltunk már innen. Tapasztalataink szerint amennyiben biztosra akartok menni, két fontos dolgot érdemes megvizsgálni. Egyrészt minden egyes termék mellett található egy leírás, melyben pontos, centiméterben mért adatokat találtok. Mindig ezeket vegyétek figyelembe, soha ne a megadott S, M, L, XL méreteket, ugyanis ezek nem feltétlenül az európai méretezés szerint definiáltak. Másrészről, ha a megrendelni kívánt termék adatlapján vagytok, érdemes lehet legörgetni egy kicsit és alaposan elolvasni az úgynevezett "review"-kat, azaz a termékről írt vásárlói véleményeket, tapasztalatokat is. A vevők ugyanis sok esetben képeket is töltenek fel a szöveges értékelések mellé, így könnyen ellenőrízhetitek, hogy a valóságban is olyan jó-e a termék, mint amilyennek a hivatalos fotókon tűnik. 
A vásárlás egyébként pontosan úgy működik, mint bármelyik webáruháznál: a kiszemelt termékeket kosárba kell pakolni, meg kell adni a kézbesítési adatainkat, majd véglegesíteni a rendelést. Választhattok ingyenes és postaköltséggel terhelt szállítási formát is, az előbbi mellett körülbelül 3-5 hét alatt érkezik meg a csomag.

Sheinside kabát (kb. 9000 HUF), felső (kb. 5000 HUF) és nadrág (kb. 5000 HUF) 





9 comments:

  1. Köszi a sok hasznos infót 😄 A nyakláncos képek második fotóján a drapp felsőn lévő nyakláncot is belinkelnétek? Köszönöm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Örülünk, hogy tetszett!
      Megkeresem, azt hiszem másfél órán át vadásztuk amúgy, míg végül feladtuk, de nem foghat ki rajtunk. Megírom, ha megtaláltam :D puszi

      Delete
  2. Sziasztok!
    Tényleg hasznos infók, az Impress Fashion például nagy újdonság számomra, még úgy is, hogy én pesti vagyok.
    Panni meg szabad kérdezni, hogy te hány centi vagy? És az utolsó képen a Sheines kabi milyen méret? Mert ez nagyon jól áll rajtad és nagyon régóta szeretnék beszerezni én is egy ilyen fazont, csak sajnos elég kicsi vagyok és amiket eddig boltban próbáltam, azok mind olyan hatást keltettek mintha egy sátorból dugnám ki a fejem. :D
    Előre is köszi a választ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szió! 168 cm vagyok, mindig S-es kabátokat rendelek, és nagyon jó szívvel ajánlom ezt a kabátot, idén is ezt viselem a legtöbbet! :) puszillak!

      Delete
  3. SZiasztok. Nekem csak 1 kérdésem van. Ami több ezer lányt érdekel. Pannit megértem hogy megengedheti magának hogy ennyi új cuccot vásároljon. De az aki sírva települ haza mert nem jön be a pesti meló, nincs munkája, AZ MIBŐL vásárol???
    Mert pl. nekem biztos állásom van, fizetem a házunk hitelét a párommal együtt, fenntartunk 2 autót DE NEM ENGEDHETEM MEG MAGAMNAK hogy ilyen szinten költsek ruhákra. Ne haragudjatok ezért, nem bántásból írom de azért kicsit felháborító mert a valóságban meg ott van, hogy albérletben nyomorogsz Mesi, nincs magántulajdonod, kocsid, semmid és ezt a perspektívát mutatod többezer fiatal lánynak? Tehát "költsük az utolsó fillért is ruhákra" miközben az életed és anyagi egzisztenciád sehová nem mozdul, főleg pozitív irányban nem. Na tuti ez nem lesz kiposztolva...Ez tuti, ehhez már nincs bátorság, megválaszolni:((( EZÉRT is hiteltelen ez az egész .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves Anyonymous!

      Nem értem a kérdésed alapját. Mégis ki mondta, hogy nincs munkám? Ki mondta, hogy úgy jöttem vissza, hogy nem volt biztos pontom, fix állásom, és mégis honnan veszed a bátorságot, hogy ilyen kérdéseket teljesen névtelenül nekem szegezz?

      Az, hogy Te mit engedsz és engedhetsz meg magadnak, a magánügyed. Nem is értem, miért írtad le nekünk, nem hiszem, hogy akár nekem, akár bármelyik Style and Blog olvasónak köze lenne hozzá. De engedje már meg a világ, hogy én is magánügyként kezeljem életem bizonyos szegmenseit. Attól, hogy nem posztoltam szét vele az Instagramot, még van autóm. De ha busszal járnék se lenne hozzá semmi közöd, nem hiszem, hogy jobb ember az, aki autóval közlekedik. Attól, hogy nem updateltem két másodpercenként a Facebook státuszom szétemojizva, még van munkám. Saját lakásom valóban nincs, de korántsem nyomorgok az albérletben, nagyon szeretek itt élni, és büszke vagyok rá, hogy a keresetemből fizetem. A hitelfelvétellel nem értek egyet, ezért inkább lakbért fizetek, de nekem ez így komfortos. Soha nem látnálak meg azért, mert másképpen gondolkozol. Akkor Te mégis miért teszed?

      Mélységesen elszomorított a hozzászólásod és korlátoltságod. Nem bátorság kérdése ezeket megválaszolni, pusztán vannak napok, amikor nincs energiám a savanyú, másokban hibát kereső, örök elégedetlen emberekhez. Aki a rosszat akarja látni bennem, úgyis azt fogja. Mindenesetre ma volt. Lucky you.

      Delete
    2. Drága Mesi!
      Szeretném újból megköszönni a munkátokat, és a sok energiát amit abba fektettek, hogy örömet szerezzetek. Messzi távolból is olvaslak Titeket, nekem sokat jelentenek az inspirációk, a szépségek amit mutattok, mindig szereznek sok-sok jó pillanatot, néha boldog felismerést, hogy van ám hasonló darabom, el is felejtettem. Az én értékrendemben mások pénztárcájában turkálni nagyon neveletlen, illetlen és primitív emberre valló dolog- talán még undorítóbb, ha attól az embertől csak jót kapunk. Azt is gondolom, hogy több ezren nem ilyenek vagyunk. Én hálás vagyok, hogy ezzel a bloggal az én női jól-létemhez hozzájárultok.Carry on!! Nóri

      Delete
  4. Hasznos írás volt. A cipőfalvát még nem ismertem.
    Az Aliexpressről viszont már rendeltem és eddig nekem a legtöbb terméket ingyen hozták ki, pedig pl. legutóbb egy kb. 2 dolláros gyönyörű sálat néztem ki. Az ismerőseim már szinte sportot űznek az onnan való rendelésből és ők is ritkán számolnak be postaköltségről.

    ReplyDelete
  5. Sziasztok!
    Panni, a Cipőfalván mi alapján választottál méretet? Mert az esetek többségében csizmából 39-es kell nekem, de kicsit tartok tőle, h mégsem lesz jó. Bár tudom, hogy ki lehet cserélni/visszaküldeni, de jó lenne kihagyni ezt a procedúrát.

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...