Tuesday 17 December 2013

THE RED COAT

Heart It

Heart It

Heart It

Heart It

Sziasztok!

Ma korán reggel egy prezentációval indítottam a napot, de szerencsére már 10-re végeztem is. Anyával találkoztam később és beszereztük a karácsonyi ajándékok nagy részét. ;)  Legalább 20 üzletben jártunk, beugrottunk a H&M-be is, megnéztük a leárazott termékeket. Én nem találtam most semmit, de Anyának vettünk egy szép piros pulóvert. A legnagyobb fejtörést most is a fiúknak szánt ajándékok kiválasztása jelentette, de szerintem egész jó lett a végeredmény! ;) Ti beszereztetek már mindent? Nekem  pár apróság még hiányzik, így vár még rám egy shopping túra az ünnepek előtt.
Ma végre egy kicsit pihenek, tegnap hajnalig írtam a mai prezit, mert természetesen most is az utolsó pillanatra hagytam, sebaj, és szerintem egy kicsit megfáztam, mert 2 napja nem túl jó a közérzetem, de lehet csak a kimerültséget érzem. Most azért szürcsölök egy jó forró gyógyteát, amiből a kedvenc kombinációm a hársfa, menta, csipkebogyó, mindezt persze sok mézzel és citrommal! Yummmmy!

Legyen szép estétek!
Panni

Heart It


PIROS KABÁT / RED COAT - SHEINSIDE (megvásárolható itt / available here
KÖTÖTT PULCSI / KNITTED SWEATER - ZARA
MŰBŐR NADRÁG/ FAUX LEATHER PANTS - H&M
BOKACSIZMA / BOOTS - ZARA
HAPPY NYAKLÁNC / HAPPY NECKLACE - STYLE AND BLOG (megvásárolható itt / available here)
TÁSKA / BAG - H&M
KARKÖTŐK / BRACELETS - STYLE AND BLOG
ARANY ÓRA / GOLDEN WATCH -STYLE AND BLOG (megvásárolható itt / available here)
KALAP / HAT - H&M
SÁL / SCARF - INVUU LONDON (megvásárolható itt / shop here)

10 comments:

  1. Hú gyönyörű kabát Panni, na ezt a pirosat szeretem, ami nem annyira rikítós piros, és a kalap még mindig szuper!
    Én is most rendeltem piros kabátot innen: http://starshiners.hu/kabatok/piros-fofy-smooth-lady-nagykabat
    Ti szeretitek ezt a webáruházat, vagy rendeltetek már innen?
    Puszi, Ildi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Ildi! Még nem ismertem ezt az oldalt, most meg is fogom nézegetni a többi terméküket is! ;)
      Biztos szupercsini lesz rajtad az a kabát!
      Puszillak!

      Delete
  2. milyen márkájú teát/teákat iszol? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Patikában vagy DM-ben szoktam Herbária teákat venni, a filteresek közül pedig a Greenfield-et szeretem a legjobban, azt Sparban találod, most volt éppen akciós, 400 Ft egy doboz! ;)

      Delete
  3. A piros kabát ellenére annyira kis decens és csodásan klasszikus összeállítás, nagyon tetszik! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  4. Is this this the right color of coat? Because on sheinside it looks a bit darker! Nice blog and outfits.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi! Yes, this is the right color, it is red, but on the webshop it looks like burgundy.

      Delete
  5. Beautiful, that wonder of outfit, wonderful as always. You have the best blog in the entire blogosphere, by far. A great big kiss.

    ReplyDelete
  6. i like the colour of the coat,looking awesome.

    ReplyDelete
  7. A kabát tényleg gyönyörű, és persze Te is ;-) , de nálam a csizma és a naci, na meg a táska a NO.1. :)
    Mostanában egyre inkább tetszenek a lábszármelegítők. Ezekről esetleg várható bejegyzés? (hogyan-mivel viseljük)

    Szép napot, és jobbulást! :)

    Puszi Nektek: Timi

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...