Friday 19 July 2013

CATWALK


Sziasztok!
Nálunk most igazi fesztivál hangulat van, YAYYYY! Szerdán indult a Campus fesztivál, ahol fantasztikus koncertek és programok várnak minden fesztiválozni vágyót. Szuperül éreztük magunkat az elmúlt 2 nap, de a mai estét is nagyon vártuk, hiszen ma biztosan ott fogunk ugrálni a Tankcsapda koncerten! Yippppííí! Készülünk majd nektek fesztivál outfittel, de most még jöjjön egy szett a hét elejéről. ;)
A felsőmet a Zarában vettem 1995 Ft-ért, ami pedig még új a posztból az a sarum, amit a kínaiban találtam. Mindkettőt ajánlom, a felső hihetetlenül kényelmes, pihe-puha, és szerintem nagyon menő ez a "cica" rajta! :D A saru pedig elegáns, és kényelmes, régóta szerettem volna egy hasonlót, és örülök, hogy rábukkantam. Volt több színben, és más kövekkel is, így tuti mindenki talál kedvére valót.
Legyen csodaszép hétvégétek, ha van kedvetek gyertek velünk fesztiválozni! Puszi!









outfit_1.jpg
SANDALS / SARU - LOCAL STORE / HELYI ÜZLET (KÍNAI)
PANTS / NADRÁG - ZARA
TOP - ZARA
SUNGLASSES / NAPSZEMÜVEG - RAY-BAN
BAG / TÁSKA - H&M
BRACELET / KARKÖTŐ - STYLE AND BLOG - BUY HERE / VEDD MEG ITT

No comments:

Post a Comment

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...