Thursday 20 June 2013

LACE DRESS

Sziasztok! Ma ismét őrületesen meleg volt, ilyenkor pedig nagyon szeretem az olyan könnyed ruhákat, mint ez a H&M csipke csoda. Ezt még ősszel vettem, de most is találtok hasonlót, ráadásul a leárazott termékek között. Érdemes őket övvel viselni, szerintem úgy sokkal jobban mutatnak! ;)
Most különösen sok akciós termék van, alig győztem végignézni, és kiválasztani a legjobbakat. Végül a kosaramban landolt egy fekete aszimmetrikus ruha is, amin nagyon sokat gondolkoztam, mert nem igazán szeretem a feketét nyáron. Mégis nagyon örülök, hogy megvettem, mert kényelmes, könnyed, nincs benne melegem, és színes kiegészítőkkel a fekete ruha is nagyon vidám tud lenni, arannyal pedig elegáns. Legközelebb megmutatom, kíváncsi vagyok, hogy fog Nektek tetszeni! Ti találtatok valami szuper cuccot a H&M leárazásokon? Legyen szép estétek, és élvezzétek a meleget, mert ezt vártuk egész télen! ;)
Puszi!
...
Hello! Today was hot like crazy... I like to wear dresses like this beautiful lace one from H&M in this weather. I bought it in Fall, but you can find similars in the stores now, for special prices! You should wear a dress like this with belt, I think it makes it look much better.
Anyway, there are lots of products on sale now, it was hard to check out all the things, and choose the best pieces. Finally an assymetric black dress landed in my cart. I thought a lot about it, because I don't really like black in summer. I'm glad I've bought it, because it's comfortable, it's not warm but cool, and now I can see that black clothes can be fun with lots of colorful accessories, and it will be elegant with gold. Maybe next time I will show you, I'm curious how you will like it. Have you found something interesting during the sales in H&M? Have a beautiful evening, enjoy the hot sun, because we've been waiting for this all Winter! ;)
Kisses!


15_2.jpgHeart It
12_3.jpgHeart It
13_2.jpgHeart It
11_4.jpgHeart It
14_2.jpgHeart It
16_2.jpgHeart It
outfit_3.jpg
DRESS / RUHA - H&M
BELT / ÖV - ZARA
SANDALS / SZANDÁL - ZARA
BOX CLUTCH - MANGO
RINGS / GYŰRŰK - H&M
WATCH / ÓRA - STYLE AND BLOG (shop here / itt megvásárolható)

No comments:

Post a Comment

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...