Wednesday 31 October 2012

Föld színek őszre

Heart It
Heart It
Heart It

Sziasztok! Ma végre káprázó napsütésre ébredtem, ettől pedig a kedvem is jobb. A hűvös idő miatt már muszáj hosszabb kabátot viselni, így viszont nagyon nehéz az összeállítás részleteit megmutatni. (itt is eléggé dideregtem sál nélkül :) ) Éppen ezért tervezünk egy kis változtatást a hidegebb időre, hiszen nem szeretnénk, ha minden téli outfit a kabátból állna, mert pont ugyanolyan lényeges az is, hogy mit viselünk alatta. ;)


Heart It
Heart It

Heart It

Outfit

Kabát - H&M
Garbó - H&M
Szoknya - Stradivarius
Cipő - Humanic
Táska - tclfashion.hu
Gyűrű - H&M








13 comments:

  1. Szia :)
    Nagyon,nagyon isteni ez ez összeállítás!
    A cipődbe szerelmes vagyok! A kabátod is nagyon csinos és az a táska...oltári jó darab az is!
    Ma is nagyon csinos voltál :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh már mosolyra áll a szám, ha meglátom, hogy kaptunk Tőled megjegyzést, mindig annyira jó kedvem lesz, és feltölt energiával! Köszönöm széééépen! <3

      Delete
    2. Én is nagyon szeretem a bejegyzéseitekéit, így mindig mosolygok a képek nézegetése közben, főleg mert mindig találok valamit ami nagyon tetszik :)

      Delete
  2. Kedves Panni!

    Nagyon tetszik a mai összeállítás :)
    Megkérdezhetném, hogy a cipő az a mostani kollekcióban kapható? Illetve milyen áron elérhető? Előre is köszönöm.

    Kellemes estét!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves Timcsy! Aranyos vagy, köszönöm! :) A cipőt tavaly vettem, vagy Glamour, vagy Joy napokon, és így volt kb 10000 Ft. ;)

      Delete
  3. Kedves Panni!

    Nagyon tetszik a mai összeállításod :)
    Megkérdezhetném, hogy a cipő a mostani kollekcióban elérhető-e, illetve milyen áron?
    Előre is köszönöm!

    Kellemes estét!

    ReplyDelete
  4. Panni azt szeretném kérdezni, hogy hol vetted a sáladat és mennyiért?? :) milyen téli kiegészítőt szoktál viselni?? esetleg fülvédőt? a másik kérdésem az lenne, hogy van egy ugyanolyan bokacsizmám, mint neked.. az a fekete, de nem tudom, hogy hogy tudnám kihasználni. Próbáltam már szoknyával viselni,de mindig valahogy úgyérzem elvágja a lábam optikailag :( vagy esetleg rövidnadrággal?? tudnál mutatni, vagy ha erre nicns lehetőség csak leírni néhány tippet??? nagyon várom, előre is köszönöm, felnézek Rád :) nagyon szép vagy, puszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Te tündér! Nagyon jól esik, amit írtál, feldobta a napomat! :) A sálamat kaptam, és sajnos nem tudok semmit róla, hogy honnan, és mennyiért. A téli kiegészítőkből bármi jöhet, sapka, sál, fülvédő, kesztyű, mindegy csak melegítsen, nagyon fázós vagyok! :) A cipőt próbáltad már fekete harisnyával? Szerintem úgy nem vágja el a lábat optikailag, én már viseltem úgy szoknyával, és nekem bevált! Itt meg tudod nézni azt az outfitet---> http://www.styleandblog.com/2012/10/burgundi-szegeccsel.html
      Ezen kívül is lesz még biztosan összeállításom ezzel a cipővel, és remélem tudok pár ötletet adni! ;) Puszillak!

      Delete
  5. Megint remek összeállítás! :) Az a bolyhos cipő <3 :)

    ReplyDelete
  6. Panni, fested a hajad? Gyönyörű a színe! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Köszönöm, ez az eredeti színe, még soha nem volt festve! ;)

      Delete
  7. Ez az egyik kedvenc őszi szettem most már tőletek :) Imádom az elegáns, natúr összeállításokat. Nagyon szép vagy :)

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...